loading...
دانلود/نرم افزار, بازی,مستند
Mahdi بازدید : 79 دوشنبه 11 دی 1391 نظرات (0)

 

Flushed Away (2006) HDTV 720p Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|انیمیشن به صورت دوبله فارسی و با کیفیت HD 720p می باشد|

 

Flushed.Away دانلود دوبله فارسی انیمیشن برآب رفته Flushed Away 2006

 

نام انیمیشن: Flushed Away – برآب رفته

ژانر: انیمیشن ، اکشن ، ماجراجویی

سال انتشار: ۲۰۰۶

مدت زمان: ۸۴ دقیقه

حجم: ۶۰۰ مگابایت

کیفیت: HDTV 720p

دوبله فارسی

خلاصه داستان : رودی یک موش خوشتیپ و دست‌پاچلفتی است که زمانی که می‌خواهد از دوست خپل و مزاحمش خلاص شود، در توالت می‌افتد و دوستش سیفون را روی او می‌کشد.او وارد فاضلاب می‌شود و متوجه می‌شود افسانه شهر موش‌ها واقعیت دارد و شهری مانند شهر انسان‌ها در فاضلاب بنا شده و موش‌ها مانند انسان‌ها در کنار یکدیگر زندگی می‌کنند…

 

Mahdi بازدید : 115 دوشنبه 11 دی 1391 نظرات (0)

 

آیا از آپدیت آنتی‌ویروس خود خسته شده‌اید؟ آیا از وارد کردن روزانه سریال خسته شده‌اید؟ PNL تمام این مشکلات را حل نموده است. آپدیت بدون دردسر محصولات Eset به صورت کاملاً خودکار و همانند نسخه‌ی اورجینال.
همان‌طور که می‌دانید محصولات Eset یکی از بهترین محصولات در زمینه امنیت و حفاظت هستند، این حرف را ما نمی‌گوییم بلکه سایت www.av-comparatives.org (یکی از برزگترین شرکتهای بررسی آنتی‌ویروس‌ها) می‌گوید. تنها ضعفی که این آنتی‌ویروس برای ما ایرانی‌ها دارد، آپدیت مشکل آن است. سایت‌های زیادی برای حل آن اقداماتی کردند ولی امروز می‌خواهیم روشی را به شما معرفی کنیم که در عین اینکه کاملاً رایگان است، آنتی‌ویروس شما را تبدیل به نسخه اورجینال کرده و اجازه می‌دهد مانند نسخه‌های اورجینال از سرور مستقیم Eset آپدیت شود. این نرم‌افزار Persian NodLogin نام دارد و با تمام نرم افزارهای کمپانی ESET از قبیل ESET Endpoint Antivirus , ESET Endpoint Security , ESET Smart Security , ESET NOD32 Antivirus سازگار است. هم اکنون میتوانید این نرم افزار استثنایی و کاملا فارسی را برای اولین بار در ایران توسط سایت دانلودها دریافت نمایید و از آن لذت ببرید.

 

pnl آپدیت آسان و بدون دردسر محصولات ESET با استفاده از نرم افزار PNL 2.0

Mahdi بازدید : 74 دوشنبه 11 دی 1391 نظرات (0)

کی از مشکلاتی که کاربران ایرانی با نرم افزارهای تجاری مانند ویندوزها دارند ، فعال سازی و قانون نمودن آنهاست. راه حل منطقی و درست خرید نسخه های اصلی اینگونه نرم افزارها می باشد که به دلایلی مانند بالا بودن بیش از حد قیمت دلار و نرم افزارها نسبت به وضعیت اقتصادی ایران و دیگری سختی انتقال وجه به خارج از کشور می باشد.

به هرحال برای رفع این مشکلات راه حل های فرعی زیادی وجود دارد. ویندوز ۷ که هم اکنون یکی از پرکاربردترین سیستم عامل های دنیا محسوب می شود ، توسط کاربران ایرانی نیز مورد اقبال قرار گرفته است. این ویندوز نیز همانند دیگر نرم افزارهای تجاری نیازمند خرید نسخه اصلی است و در غیراینصورت بعد از مدتی به حالت پایه برخواهد گشت و باعث محدود شدن امکانات و کاهش عملکرد آن خواهد شد. 

برای فعال سازی ویندوز ۷ معروف ترین و بهترین فعال ساز Windows Loader By DAZ می باشد. این فعال ساز به صورت بسیار ساده و بی دردسر ویندوز ۷ شما را قانونی خواهد کرد. بعد از استفاده از این فعال ساز دیگر پیغام های Genuine و امثال این را دریافت نخواهید کرد.

 

Windows Loader  فعال سازی ویندوز 7 از طریق Windows Loader v2.2

 

Mahdi بازدید : 912 یکشنبه 10 دی 1391 نظرات (0)

 

KMPlayer بی شک یکی از محبوب ترین نرم افزارهای پلیر فایل های مالتی مدیا محسوب می شود. KMPlayer که نرم افزاری رایگان و کره ای هست توانسته در رقابت با نرم افزارهای تجاری مانند PowerDVD گویی سبقت را بگیرد. زیرا علاوه بر رایگان بودن و رهایی از دردسرهای کرک تمامی قابلیت های لازم برای یک پلیر و پخش کننده ویدیویی و فیلم و آهنگ را دارد. پتشیبانی از فرمت هایی نظیر AVI, MOV, MPEG, MKV, MP4, FLV, 3GP, TS, WMV, ASF, SWF or RM   و MP3, AAC, WAV, WMA, CDA, FLAC, M4A, MID, OGG, AC3 or DTS باعث شده است این نرم افزار مورد استفاده بسیاری از کاربران قرار گیرد. همچنین پشتیبانی از زیرنویس های فارسی بدون مشکلات رایج در میان دیگر پلیرها و وجود امکاناتی برای تنظیم زیرنویس ها باعث می شود که در برای تماشای فیلم بسیار مورد استفاده قرار گیرد. این نرم افزار در هنگام نصب با بارگزاری کدک های مورد نیاز باعث شود فرمت های فشرده شده نیز توسط آن پخش شود. نرم افزار دارای تنظیمات پیشرفته در زمینه ابزارهای تصویر و صدا است و میتواند افرادی که حرفه ای تر در عرصه مالتی مدیا فعالیت دارند را نیز راضی کند. در نسخه های جدید KMPlayer از فیلم های سه بعدی نیز پشتیبانی میکند و توانایی پخش انها را نیز دارد. همچنین این نرم افزار میتواند با اتصال به دستگاه های WDM TV و BDA HDTV به صورت زنده تصاویر آنها را در کامپیوتر برایتان پخش کند. 

 

kmplayer3 پخش کننده قدرتمند فیلم KMPlayer 3.4.0.59

Mahdi بازدید : 97 یکشنبه 10 دی 1391 نظرات (0)

 

Brother Bear (2003) HDTV 720p Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|انیمیشن به صورت دوبله فارسی و با کیفیت HD 720p می باشد|

 

brother bear دانلود دوبله فارسي انيميشن خرس برادر Brother Bear 2003

 

نام انیمیشن: Brother Bear – خرس برادر

ژانر: انیمیشن ، اکشن ، ماجراجویی

سال انتشار: ۲۰۰۳

مدت زمان: ۸۰ دقیقه

حجم: ۶۰۰ مگابایت

کیفیت: HDTV 720p

دوبله فارسی

خلاصه داستان: ماجرای پسری به نام Kenai است، که زندگی اش دچار یک اتفاق عجیب شده، و او تبدیل به خرس شده است؛ حیوانی که او از آن بسیار متنفر بود ! اکنون برای نجات از این شرایط باید کارهایی بکند که داستان این کارتون را رقم خواهد زد…

Mahdi بازدید : 291 یکشنبه 10 دی 1391 نظرات (0)

 

Open Season (2006) BDRip 720p Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|انیمیشن به صورت دوبله فارسی و با کیفیت HD 720p می باشد|

 

Open Season دانلود دوبله فارسی انیمیشن فصل شکار Open Season 2006

 

نام انیمیشن: Open Season – فصل شکار

ژانر: انیمیشن ، اکشن ، ماجراجویی

سال انتشار: ۲۰۰۳

مدت زمان: ۸۰ دقیقه

حجم: ۶۰۰ مگابایت

کیفیت: BDRip 720p

دوبله فارسی

خلاصه داستان: داستان درباره یک خرس قهوه‌ای به نام بوگ است که اهلی شده و برای یک محیط بان کار می‌کند او با یک گوزن به نام الیوت آشنا شده و همین گوزن زندگی متمدن او را به هم می ریزد طوری که محیطبان مجبور می‌شود هر دوی آنها را به جنگل بازگرداند و آنها در تلاشی کورکورانه هستند تا از این جنگل فرار کرده و به شهر بازگدند در این میان یک شکارچی به دنبال آنهاست اما آنها با نقشه و با کمک یکدیگر تمام شکارچیان فراری می‌دهند اما به جنگل عادت کرده و دیگر به شهر باز نمی‌گردند.

Mahdi بازدید : 99 یکشنبه 10 دی 1391 نظرات (0)

 

Frankenweenie (2012) BRRip 720p Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

 

Frankenweenie دانلود انیمیشن فرنکنوینی Frankenweenie 2012

نام انیمیشن: Frankenweenie

ژانر: انیمیشن ، اکشن ، ماجراجویی

سال انتشار: ۲۰۱۲

مدت زمان: ۸۶ دقیقه

حجم: ۶۰۰ مگابایت

کیفیت: BRRip 720p

زبان : انگلیسی

زیرنویس فارسی : دارد

خلاصه داستان: زمانی که اسپارکی، سگ ویکتور با یک ماشین تصادف میکند و از دنیا می رود،ویکتور تصمیم می گیرد از تنها راهی که می داند او را به زندگی باز گرداند اما زمانی که این سگ خرابی به بار می آورد و همسایه ها را وحشت زده می کند، ویکتور تلاش می کند والدینش و همسایه ها را متقاعد کند که اسپارکی هنوز همان سگ مهربان و وفادار است…

Mahdi بازدید : 64 یکشنبه 10 دی 1391 نظرات (0)

 

Orbit Downloader یکی از معروفترین نرم افزارهای مدیریت دانلود است ، این نرم افزار مدیریت دانلود در مرحله اول سرعت کاربر را به دلیل مصرف از تمامی پهنای باند ممکن ، افزایش خواهد داد. این نرم افزار رایگان می باشد و کاربر مشکلات رایج در کرک کردن را نخواهد داشت و تمامی امکانات آن در دسترس خواهد بود. Orbit Downloader ضمن اینکه نرم افزاری برای دانلود با سرعت بالاست ، میتواند انواع ویدیوها و صوت های آنلاین در دنیای وب را دانلود کند. به این ترتیب این نرم افزار تبدیل به یکی از کاملترین نرم افزارهای مدیریت دانلود خواهد شد. محیط کاربری ساده باعث می شود کار با آن بسیار ساده باشد و بعد از مدت زمان کمی امکانات نرم افزار کاملا برای کاربر مشخص خواهد شد. این نرم افزار میتواند از انواع سایت ها که ویدیو و صوت را به صورت آنلاین به اشتراک میگذارند ، نظیر گوگل ، فیس بوک و یوتوب دانلود را انجام دهد. شرکت سازنده ادعا میکند که میتواند تا ۵ برابر سرعت دانلود کاربر را افزایش دهد. این نرم افزار از مرورگرهای کروم ، فایرفاکس ، اپرا و اینترنت اسکپلورر برای دانلود مستقیم لینک ها پشتیبانی خواهد نمود. این نرم افزار دارای تنظیمات اختصاصی در زمینه پراکسی بوده و کاربر به راحتی میتواند نسبت به تنظیم آن اقدام کند. یکی از ساده ترین قابلیت های نرم افزارهای مدیریت دانلود امکان resume و pause کردن لینک هایی است که این قابلیت ها را دارند می باشد و Orbit Downloader نیز آماده است تا در صورت امکان پذیر بودن pause و resume این کار را انجام دهد تا کاربر بتواند دانلود را متوقف کرده و در زمان دیگری ادامه آن را انجام دهد.

 

Orbit Downloader مدیریت دانلود محبوب Orbit Downloader 4.1.1.14

Mahdi بازدید : 193 یکشنبه 10 دی 1391 نظرات (0)

 

Internet Download Manager معروف به IDM را سریعترین دانلود منیجر یا نرم افزار مدیریت دانلود می دانند و به حق نیز اینچنین است. این نرم افزار قدرتمند به دلیل تقسیم فایل ها در حال دانلود به قسمت های مختلف و استفاده کامل از ظرفیت پهنای باند اینترنت کاربر ، میتواند سرعت دانلود را تا بیش از ۳ برابر و در مواقعی تا ۵ برابر افزایش دهد. قابلیت بعدی این نرم افزار که برای نرم افزارهای مدیریت دانلود بسیار حائز اهمیت است ، امکان resume یا ادامه دانلود لینک های دانلودی است که چنین امکانی را دارد ، برای مثال اگر فایلی را از دانلودها دانلود نمودید و در حین دانلود به دلایلی مانند قطعی اینترنت و… ارتباط دانلود قطع شد ، میتوانید ادامه آن را در زمانی دیگر انجام دهید. قابلیت های مهم دیگری نظیر زمان بندی برای شروع و پایان دانلود و همچنین دانلود به ترتیب لینک های دانلود از امکانات نرم افزار محسوب می شود. دانلود ویدیوها و صوت هایی که به صورت استریم و زنده پخش می شوند و امکان دانلود مستقیم آنها نیست (مانند سایت youtube) نیز از امکاناتی است که نمیتوان به راحتی از آن چشم پوشی نمود. 

 

IDM سریعترین دانلود منیجر Internet Download Manager v6.12 Build 25

Mahdi بازدید : 118 شنبه 09 دی 1391 نظرات (0)

 

AREA 51 – یک بازی اکشن محصول کمپانی معروف Midway است.داستان بازی از یک حادثه در یک آزمایشگاه زیرزمینی که روی ویروس ها آزمایش میکند کلید می خورد.و آزمایشگاه از کنترل دانشمندان خارج می شود.شخصیت اصلی داستان که یکی از برجسته ترین افراد نیروی ویژه است مامور حل و فصل مشکلات می شود.در ادامه داستان او متوجه می شود که این اتفاق یک حادثه نبوده بلکه…در ادامه مطلب می توانید لینک دانلود و تصاویری از این بازی زیبا را مشاهده کنید….

 

AREA 51 دانلود بازی اکشن AREA 51 برای PC

تعداد صفحات : 4

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 32
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 10
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 41
  • آی پی دیروز : 36
  • بازدید امروز : 46
  • باردید دیروز : 54
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 567
  • بازدید ماه : 567
  • بازدید سال : 2,856
  • بازدید کلی : 25,457
  • کدهای اختصاصی